O NÁS
Sbíráme fakta o udržitelnosti,
která analyzujeme a interpretujeme
Udržitelnost a vše, co s ní souvisí, začalo být velké téma. A je to dobře. Nicméně jako v každém množství informací, i zde je dobré se zorientovat. Identifikovat, co je greenwashing a co ryzí udržitelnost v praxi.
Základní předpoklad udržitelnosti je transparentnost dat
Můžeme mít sebelepší metodiku, ale pokud se k datům nedostaneme, bude nám k ničemu. Spoléháme na to, že firmy pod tlakem všech zainteresovaných stran sami začnou, nebo dříve či později budou muset o sobě nefinanční data zveřejňovat. Ten, kdo začne sám od sebe data transparentně prezentovat, nepochybně v očích zákazníků získá větší důvěru a to pro něj může být cenná konkurenční výhoda.
Umíme poměřit dopad firmy vůči jejím finančním ukazatelům
Jak pracujeme
Procházíme standardní proces, který zpravidla vždy sestává ze čtyř na sebe navazujících činností.
Napsali o nás
Impact Metrics zakladatelé

Dan Heuer
garant metodiky, komunikace B2B
LinkedIn profil
Dan se dlouhodobě zajímá o ochranu životního prostředí a udržitelný rozvoj. Má zkušenosti z neziskového sektoru a poslední 3 roky se věnuje zavádění udržitelnosti ve firmách. Je členem sítě poradců v udržitelnosti Sustainable natives eG. Na univerzitě se zaměřil na výzkum environmentálních dopadů průmyslu, kterému se věnuje i nyní postgraduálně.

Martina Patočková
sběr dat, komunikace B2C
LinkedIn profil
Martina se pohybuje přes 20 let v médiích, kde se zaměřovala převážně na ekonomiku se speciálním zaměřením na retail. Poslední rok se intenzivně věnuje tématu udržitelnosti a spoluzaložila nezávislý zpravodajský web Ekonews, který se věnuje udržitelnosti
a byznysu.

Veronika Němcová
práce s obsahem, komunikace, média
LinkedIn profil
Veronika se, stejně jako Martina, pohybuje dlouhá léta v médiích a její doménou je ekonomika. S Martinou společně založily Ekonews, protože téma udržitelnosti je oslovilo a přišlo jim zcela přirozené začít hledat odpovědi na otázky, co se
v rámci vývoje ekonomiky bude dít dál, zda existuje trvale udržitelný růst a zda profit je ta klíčová hodnota podnikání.

Martin Klofanda
vedení projektu, marketing&obchod
LinkedIn profil
Martin přes 15 let pracoval
v korporátním prostředí na různých manažerských pozicích. Nyní se 5 let věnuje poradenství pro malé a střední firmy, které mají udržitelnost ve svých genech nebo se ji tam snaží dostat. Pomáhá jim
s vývojem produktů, distribucí a komunikací.
Partneři
Spolupracujeme s odborníky, kteří mají udržitelnost ve svém DNA a intenzivně se jí věnují. Jejich expertní pohled na určitou oblast a sdílení poznatků nám dává prostor dívat se na problematiku udržitelnosti komplexně. Partnery vnímáme jako pilíře, na kterých Impact Metrics stojí.